تصفیه روحی

 

دیدن بچه ها خیلی لذت بخش بود ٬ دیدن دوباره ی دانشگاه٬ و دوباره همون واحدهای الافی توی پارک فنی ... فنی کمتر از قبل به دانشکده شبیه بود ! .... چقدر حس بهتری داشتم که بچه های ورودی خودمون نبودند ٬ همشون سر وته یک قماشن ٬ خاله زنک و حرف در بیار ....

مدت کمی اونجا بودم ٬ با این وجود تونستیم با بچه ها بریم بیرون ... شب آخر هم که بد آوردیم و گشت ارشاد یکی از دختر ها رو گرفت !!

از مزاحمین شکر خدا خبری نبود هر چند که میشد آثاری ازشون توی دانشگاه پیدا کرد ! از اون کسی هم که فکر می کردم دانشگاه باشه خبری نبود٬ شاید سرش گرم  .....  بود !!! 

 برای یادآوری خاطرات سفر خوبی بود .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حوت پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:14 ب.ظ http://19feb20march.blogfa.com

انشالله اونیم که میخوای ببینی رو میبینی
تو راه را بر من بسته
من راه را بر تو بسته
امید رهایی نیست
وقتی همه دیواریم
معرکس پسر معرکه

حتما یه سریم به من بزن

آرش سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ق.ظ http://arashjavadi.blogsky.com

حس فوق العاده ای این مرور کردن خاطرات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد